Garantie
Wij verkopen enkel kwaliteitsproducten, echter kan hier ook wel eens wat mis mee zijn. Wij helpen u dan ook graag met het vinden van een passende oplossing voor uw probleem. Indien u aanspraak wilt maken op de garantie van een product, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij proberen in eerste instantie direct het probleem te verhelpen. Mocht dit niet direct lukken, kunt u het product aan ons retour sturen. Vervolgens trachten wij het probleem zelf te verhelpen. Wanneer dit niet gaat, zorgen wij dat uw product naar de fabrikant wordt opgestuurd. Indien reparatie niet mogelijk is, wordt uw product vervangen of naar een passende oplossing gezocht.
U kunt uw reparatie opsturen naar onderstaand retouradres.
DevelopTrend - Graveersite
T.a.v. Afdeling Retouren & Garantie
Postbus 4761
4803 ET Breda
Nederland
Voeg altijd uw naam, adresgegevens en uw ordernummer toe aan uw retourzending voor een snelle afhandeling.
Op alle artikelen welke u bij ons aanschaft, geldt de wettelijke garantie. Dit betekend dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.
Voor bepaalde artikelen gelden in sommige gevallen extra fabrieksgaranties. Meer informatie over de fabrieksgarantie van het door u aangeschafte product kunt u terugvinden in de meegeleverde documentatie van het product.
Let op! De fabrieksgarantie of wettelijke garantie komt te vervallen wanneer een artikel oneigenlijk gebruikt is, zoals bijvoorbeeld door val-, stoot-, waterschade of bij verkeerde installatie/verkeerd gebruik. U kunt dan geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging.